Miliard na reklamę
Jak dowiadujemy się z AllThingsDigital na reklamę Kinect i Windows Phone 7 Microsoft przeznaczył astronomiczną kwotę niemal miliarda dolarów. Kampania reklamowa obu produktów powinna ruszyć pełną parą już w ciągu najbliższych tygodni.
Kinect, znany początkowo jako Projekt Natal, to rozszerzenie funkcjonalności konsoli Xbox 360, o którym informowaliśmy przed rokiem. Z kolei Windows Phone 7 to niedawno zaprezentowany system operacyjny dla smartfonów.
Menedżerowie z Redmond postanowili przeznaczyć ponad 400 milionów USD na reklamę WP7 i 500 milionów na Kinect.
Wiadomo, że kampania reklamowa obejmie m.in. lokale Burger Kinga, produkty Pepsi, materiały będą dodawane do płatków śniadaniowych Kellogg's, zobaczymy ją na YouTube oraz na witrynach Nickelodeon i Disneya. Reklamy obejrzą widzowie "Tańca z gwiazdami" i serialu Glee. Pojawią się one także w magazynach People oraz InStyle, a na Times Square odbędzie się specjalna impreza.
Komentarze (4)
Przemek Kobel, 19 października 2010, 11:08
Znaczy się, targetem są dorosłe i niedorosłe dzieci?
A z innej beczki - w świetle ostatnich wieści zastanawia mnie wynik takiego zapytania do google'a: http://www.google.com/search?q=Mandelbrot+site:kopalniawiedzy.pl
Mariusz Błoński, 20 października 2010, 00:17
yyy.... mój Google niczego naonczas nie pokazuje
Tolo, 20 października 2010, 10:02
Mój już znajduje ten watek 8)
Przemek Kobel, 20 października 2010, 14:34
Za bardzo zaszyfrowałem.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11560101