![](/media/lib/55/kill-fcd9c57e6d949b47a4356979bfe128dc.jpg)
Podprogowe negatywy
28 września 2009, 16:02Wiadomości podprogowe są najskuteczniejsze, gdy mają negatywny wydźwięk – przekonują naukowcy z Uniwersyteckiego College'u Londyńskiego.
![](/media/lib/57/egzamin-7d04fc7fdbf88d0aa3b1b2f59374ce11.jpg)
Kogo zabawa motywuje do działania?
20 stycznia 2010, 11:46Ludzie, którzy cenią sobie doskonałość i ciężką pracę, wypadają lepiej od innych w realizacji specyficznych zadań, jeśli przypomina im się o cenionych wartościach. Kiedy jednak zadanie jest przedstawiane jako zabawa, te same osoby osiągają o wiele gorsze wyniki od jednostek mniej motywowanych osiągnięciami (Journal of Personality and Social Psychology).
![](/media/lib/165/n-aniol-a9550ef7846a21e5ea17d0674d79250f.jpg)
Skojarzenia ze śmiercią pozwalają na wymyślanie śmieszniejszych żartów
3 lipca 2013, 06:28Po zastosowaniu primingu związanego ze śmiercią ludzie mają bardziej kreatywne podejście do humoru.