Prezent jak marzenie?
19 grudnia 2007, 09:47Wszyscy wiemy, że wybór prezentu bywa prawdziwym wyzwaniem. Nasze własne preferencje mogą tylko pogarszać sprawę. Im bardziej coś lubimy i podoba nam się to jako podarek, tym gorzej postąpimy, kupując to – uważa Andrew Gershoff z University of Michigan.
Kolejne kłopoty Google'a
21 grudnia 2009, 11:59Kłopoty wciąż nie opuszczają Google'a. Po oskarżeniu jego menedżerów we Włoszech i przegranej przed sądem we Francji, teraz przyszedł czas na Wielką Brytanię.
Młodzież, alkohol i komputer
12 maja 2011, 11:55Naukowcy połączyli używanie alkoholu przez młodzież z czasem spędzanym przez komputerem. Odkryli bowiem, że nastolatkowie pijący alkohol poświęcają komputerowi więcej czasu niż ich niepijący rówieśnicy.
Yahoo! łapie oddech?
29 stycznia 2013, 13:48Opublikowane przez Yahoo! wyniki finansowe za ostatni kwartał 2012 roku sugerują, że powołanie Marissy Meyer na stanowisko prezesa firmy było dobrym posunięciem. Trudno je, co prawda, uznać za bardzo dobre, jednak widać wyraźną poprawę i, być może, koniec wieloletnich kłopotów firmy.
Sony rozwiewa wątpliwości
14 września 2015, 10:14Sony reklamuje swoje tablety i smartfony jako urządzenia wodoodporne. Na reklamach widzimy, jak świetnie radzą sobie one po zamoczeniu i dowiadujemy się, że użytkownik nie powinien zbytnio przejmować się jeśli narazi urządzenie Xperia na kontakt z wodą. Rzeczywistość odbiega jednak od świata reklamy.
Wielkie epidemie już nam nie grożą
22 grudnia 2006, 14:44Dyrektor ds. operacji należącego do firmy McAfee Avert Labs, Joe Telafici, jest zdania, że minęły dni wielkich epidemii wirusów. Podczas konferencji AVAR (Association of Antivirus Asia Researchers) Telafici stwierdził, że obecnie cyberprzestępcy nie chcą zwracać na siebie uwagi.
Google zarabia na typosquattingu
14 października 2008, 13:45Typosquatting, zjawisko polegające na rejestrowaniu nazw domen bardzo podobnych do adresów popularnych serwisów internetowych, przeżywa swój rozkwit. W dużej mierze jest on spowodowany przez... Google'a i jego program reklamowy Adsense For Domains (ADF).
Mózgowy efekt sławy
14 lipca 2010, 10:21Celebryci coraz częściej zostają ambasadorami różnych marek. Dotąd psycholodzy nie wiedzieli jednak, czemu gwiazdy są skuteczniejsze w przekonywaniu do produktu czy zachęcaniu do zakupu niż równie atrakcyjne nieznane osoby.
W Pompejach cmentarz był też wysypiskiem
5 stycznia 2012, 12:20Cmentarze w starożytnych Pompejach były zarówno nekropoliami, jak i miejscami składowania odpadów. Doktorantka Allison Emmerson z University of Cincinnati przeprowadziła badania terenowe, dzięki którym wyjaśniono, czemu w i wokół grobowców znajdują się pryzmy śmieci, w tym zwęglone kości zabitych zwierząt, ceramika czy materiał budowlany.
Śledzenie sklepowe
8 listopada 2013, 09:12Serwis DigiDay twierdzi, że Google znalazł nowy sposób na zarabianie pieniędzy. Firma poinformowała podobno reklamodawców, że testuje system, który śledzi jakie sklepy użytkownik odwiedza. I nie są to bynajmniej sklepy w internecie, a te jak najbardziej fizyczne.