Internet w zasięgu dotyku

20 września 2013, 14:14

Urządzenie Hands On Search pomaga niewidomym dzieciom przeszukiwać Internet za pomocą zapytań głosowych. Wyniki mają postać drukowanych obiektów 3D. Pomysłodawcami akcji są Yahoo! Japan oraz agencja kreatywna Hakuhodo Kettle Tokyo.



Uświadamianie przez 'wywoływanie' na zimno

28 czerwca 2013, 17:21

Shine (Safer Homes In NZ Everyday), organizacja przeciwdziałająca przemocy domowej w Nowej Zelandii, nawiązała współpracę z agencją reklamową Whybin/TBWA. Po burzy mózgów powstały podkładki pod piwo ze zdjęciem wydrukowanym za pomocą termoaktywnego tuszu. Gdy postawi się na nich zimną butelkę albo kufel, na twarzy kobiet i dzieci pojawiają się siniaki.


Blokuje reklamy, pomaga agencjom reklamowym

18 czerwca 2013, 07:33

Popularne narzędzie do blokowania reklam, Ghostery, jest niezwykle przydatne... agencjom reklamowym. Niewiele osób wie, że firma Evidon, która w 2010 roku kupiła Ghostery, sprzedaje dane zebrane za jego pomocą. Z 19 milionów użytkowników Ghostery aż 8 milionów włączyło moduł przesyłania danych z Ghostery do Evidonu. Ten z kolei sprzedaje te informacje dalej.


Niefortunne hasło reklamowe ministerstwa

5 czerwca 2013, 10:45

Brazylijskie Ministerstwo Zdrowia zrezygnowało z kampanii reklamowej opatrzonej hasłem "Jestem szczęśliwa, będąc prostytutką". Akcja miała być częścią szerszego programu edukacyjnego dotyczącego chorób przenoszonych drogą płciową. Urzędnikom zależało też na wyeliminowaniu uprzedzeń wobec przedstawicielek najstarszego zawodu świata.


Kupisz, a Google dostarczy

29 marca 2013, 12:29

Google ma nowy pomysł na wzmocnienie swojej dominacji w sieci. Koncern uruchomi usługę Google Shopping Express, dzięki której internauci będą mogli kupować w sieci towary łatwo psujące się - jak żywność - które zostaną dostarczone w dniu zakupu


Skanowanie i czytanie...

13 marca 2013, 07:25

Podziemna Biblioteka (Underground Library) to na razie projekt trojga studentów ze Szkoły Reklamy w Miami (Miami Ad School), ale niewykluczone, że ktoś go wcieli w życie. Max Pilwat, Keri Tan i Ferdi Rodriguez zauważyli, że nowojorską bibliotekę publiczną odwiedza coraz mniej osób, postanowili więc przekształcić ściany wagonów metra w wirtualną czytelnię.


Położenie produktu w reklamie powinno odpowiadać wizualizacji czasu

6 marca 2013, 11:08

Reakcja konsumentów na położenie niektórych produktów w reklamie zależy od preferowanego sposobu wizualizowania czasu.


Google'a martwi... sukces Samsunga

27 lutego 2013, 13:04

Jak twierdzi The Wall Street Journal, Google obawia się zbyt silnej pozycji Samsunga na rynku systemu Android. Wyszukiwarkowy gigant zwołał więc pilne spotkanie podczas 2013 Mobile World Congress w Barcelonie, w którym wzięli udział m.in. HTC i Hewlett-Packard. Google ma nadzieję, że inni producenci powstrzymają Samsunga przed umacnianiem swojej pozycji.


Chwytliwie o chorobach przenoszonych drogą płciową

20 lutego 2013, 12:23

Matt Wiley zaprojektował serię frisbee ostrzegających przed chorobami przenoszonymi drogą płciową, np. wirusowym zapaleniem wątroby typu B. Idea działania jest taka, by delikatnie rzucać dyskiem w kierunku przechodniów na kampusie. Gdy dana osoba schwyta nadlatujący przedmiot, usłyszy hasło "Właśnie złapałeś chlamydie".


Yahoo! podpisał umowę z Google'em

7 lutego 2013, 13:34

Yahoo! podpisał z Google'em umowę na wyświetlanie reklam. Pojawią się one na wielu witrynach Yahoo! na całym świecie. Umowa powinna być korzystna dla obu stron. Yahoo! zyska kolejne źródło dochodów, a Google - kolejne miejsce, gdzie będą pojawiały się jego reklamy.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy