
Interaktywny billboard
6 czerwca 2007, 10:17Mikael Gulliksson, szwedzki uczony z Mid Sweden University w Sundsvall, opracował wraz z kolegami prototypowy interaktywny billboard. Reklama wysokości dwóch metrów reaguje na dotyk przechodnia, który może uruchomić klip muzyczny czy dowolny inny dźwięk.

Żywy billboard oczyszcza powietrze
30 czerwca 2011, 09:00Coca-Cola Filipiny i WWF Filipiny odsłoniły w ubiegły czwartek (23 czerwca) pierwszy w kraju, a może i na świecie roślinny billboard. Jak głosi widoczne z daleka hasło, pochłania on zanieczyszczenia powietrza. Tablica znajduje się na Adriano Building w Makati.

Tysiące skarg do Hadopi
26 października 2010, 11:48Jak twierdzi serwis Billboard.biz, powołując się na Davida El Sayegha, szefa izby przemysłowej francuskiego przemysłu nagraniowego, studia nagraniowe wysyłają codziennie 25 000 skarg do Hadopi. To organ odpowiedzialny za realizację prawa "trzech przewinień", które przewiduje odcinanie piratów od sieci po tym, jak nie zaprzestali nielegalnego pobierania treści po dwukrotnym ostrzeżeniu.

Neon zasilany pomarańczami
22 kwietnia 2011, 17:24Agencja reklamowa DDB z Paryża zaprojektowała billboard z neonem zasilanym prądem pozyskiwanym wyłącznie z pomarańczy. Tablicę stworzono z myślą o rynku francuskim, a reklama dotyczy napoju pomarańczowego Tropicana. Hasło Naturalna Energia (Energie Naturelle) można rozumieć dwojako – jako pochwałę napoju lub źródła energii dla billboardu.

Pierwsza reklama dla małp
28 czerwca 2011, 10:07W zeszłą sobotę (25 czerwca) na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes po raz pierwszy historii zaprezentowano wyniki badań nad pierwszą reklamą skierowaną do małp. Publiczności wyświetlono m.in. serię nagrań wideo z eksperymentów. Międzygatunkowa reklama to pokłosie zeszłorocznego wystąpienia Laurie Santos na konferencji TED (Technology Entertainment and Design) w Oksfordzie. Prymatolog z Uniwersytetu Yale opowiadała wtedy, że małpy trzymane w niewoli rozumieją ideę pieniądza, a podczas gier ekonomicznych zachowują się jak ludzie.

Wirtualny sklep na stacji metra
8 lipca 2011, 10:54Ubiegłej jesieni należąca do Tesco sieć hipermarketów Home plus wdrożyła w Korei Południowej nową usługę (kampanię zaprojektowała seulska filia agencji reklamowej Cheil) – zakupy w wirtualnym sklepie na stacji metra. Wystarczy wybrać produkt i zeskanować za pomocą smartfonu kod QR. Towary trafiają do e-koszyka, a po uiszczeniu opłaty do domu klienta.

Chińska kampania przeciwko jedzeniu psów i kotów
22 listopada 2013, 11:46Ponieważ w Azji jadanie psów i kotów jest nadal popularne, organizacja Animals Asia prowadzi w Chinach społeczną kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem "Bądź zdrowy. Powiedz nie psiemu i kociemu mięsu".

Ciało kameleona jest jak społeczny billboard
12 grudnia 2013, 13:08Kameleony zmieniają kolor, by wtopić się w tło, ale biolodzy z Uniwersytetu Stanowego Arizony twierdzą, że pewne rejony ciała tych jaszczurek pełnią funkcję billboardów do komunikowania różnych informacji podczas kontaktów społecznych.

"Pocący się" billboard wabi i uśmierca komary
21 kwietnia 2016, 06:16Dwie brazylijskie agencje marketingowe - Posterscope i NBS - zaprojektowały billboard, który wabi i uśmierca roznoszące wirus Zika komary egipskie (Aedes aegypti).

Muzycy reklamują niezdrowo
6 czerwca 2016, 11:28Sławni ludzie często pojawiają się w reklamach, a ich obecność wpływa na popularność reklamowanych produktów- szczególnie wśród dzieci i młodzieży. Badacze w Uniwersytetu w Nowym Joru (NYU) przeprowadzili pierwsze rygorystyczne badania, podczas których przeprowadzili analizę wartości odżywczych produktów reklamowanych przez znanych muzyków