Microsoft i Yahoo! podpisały umowę o współpracy
29 lipca 2009, 11:57Microsoft wydał oficjalny komunikat, w którym ogłosił podpisanie umowy z Yahoo!. Porozumienie zakłada, że Yahoo! będzie korzystało z wyszukiwarki Microsoftu, a w zamian portal będzie jedynym sprzedawcą reklam ukazujących się przy wynikach wyszukiwania na witrynach obu firm.
Pasjans z reklamami
3 sierpnia 2015, 08:08Pasjans to jedna z najpopularniejszych gier produkcji Microsoftu. Teraz stała się ona polem doświadczalnym dla nowego modelu biznesowego firmy. W Windows 10 pasjans zyskał nowy wygląd kart, nowe rodzaje rozgrywki, nowe żetony i turnieje. Jednak największą zmianą jest dołączenie doń reklam wideo, które pojawiają się losowo pomiędzy rozdaniami
17 czerwca 2010 - początek końca konsoli?
11 marca 2010, 11:55OnLive, usługa która w zamierzeniu ma zagrozić tradycyjnym konsolom do gier, zadebiutuje 17 czerwca. Podczas Game Developers Conference Steve Perlman, dyrektor OnLive, poinformował, że serwis będzie dostępny w całych Stanach Zjednoczonych, a początkowa opłata za korzystanie z niego wyniesie 14,95 USD miesięcznie.
Doładuj na mieście
4 grudnia 2008, 12:57Amerykańska firma Coulomb Technologies ma zamiar instalować w miejscach publicznych punkty ładowania samochodów elektrycznych. Przedsiębiorstwo zauważyło bowiem, że w przyszłości właściciele samochodów elektrycznych powinni mieć możliwość ładowania ich nie tylko we własnym garażu.
Microsoft płaci z własnej woli
10 listopada 2006, 11:15Microsoft podpisał umowę ze studiem Universal. Na jej podstawie część pieniędzy ze sprzedaży odtwarzacza Zune powędruje na konto studia nagraniowego.
Licencja na zabijanie (się)
15 listopada 2012, 14:02Prof. Simon Chapman z Uniwersytetu w Sydney zaproponował wprowadzenie licencji dla palaczy. Jego artykuł ukazał się w PLOS Medicine, podobnie zresztą jak polemika innego eksperta specjalizującego się w zdrowiu publicznym, prof. Jeffa Collina z Uniwersytetu w Edynburgu.
Mniej bezpłatnych treści w Internecie
7 sierpnia 2009, 10:23Rupert Murdoch, właściciel koncernu News Corp., zapowiada koniec ery bezpłatnych treści w Internecie. News Corp. opublikowała właśnie swoje roczne wyniki finansowe. Spadek wpływów z reklam spowodował, że był to jeden z najgorszych okresów w historii firmy.
Oszuści próbują żerować na Windows 10
3 stycznia 2016, 07:39Belgijska policja ostrzega przed oszustami, którzy próbują pobierać opłaty za aktualizację systemu operacyjnego do Windows 10. Według policji oszuści rozpoczęli działalność przed kilkunastoma dniami
Internauci skłonni do płacenia za treści
31 grudnia 2010, 11:50Pomimo tego, że internet kojarzy się z dostępem do darmowych treści, to większość użytkowników jest skłonna za nie płacić. Tak przynajmniej wynika z badań Pew Internet and American Life Project. W ich ramach przebadano 755-osobową grupę amerykańskich internautów. Okazało się, że 65% z nich już płaciło za treści z sieci.
Mozilla ma pomysł na wspomożenie małych wydawców
8 lipca 2019, 09:21Większość pieniędzy z reklam wyświetlanych użytkownikom internetu trafia do kieszeni małej grupy wielkich graczy, a niewielcy wydawcy zostają praktycznie z niczym. Mozilla postanowiła pomóc małym i pracuje nad systemem, który ma szanse zadowolić i właścicieli niewielkich przedsięwzięć internetowych, i internautów.