Morderca telewizyjnych reklam okazał się niegroźny
8 maja 2010, 10:04Nowe technologie multimedialne budzą obawy wielu firm, które z mediów czerpią zyski. Czy jednak ten czasem paniczny lęk jest uzasadniony? Badania nad wpływem cyfrowych nagrywarek zdają się przeczyć.
Google obawia się Amazon Prime'a?
2 grudnia 2011, 11:31Google z zaniepokojeniem przygląda się rosnącej popularności usługi Amazon Prime. W jej ramach największy sprzedawca internetowy oferuje Amerykanom bezpłatną dostawę zamówionego towaru w ciągu 48 godzin. Roczna opłata za taką usługę wynosi 79 dolarów
Uświadamianie przez 'wywoływanie' na zimno
28 czerwca 2013, 17:21Shine (Safer Homes In NZ Everyday), organizacja przeciwdziałająca przemocy domowej w Nowej Zelandii, nawiązała współpracę z agencją reklamową Whybin/TBWA. Po burzy mózgów powstały podkładki pod piwo ze zdjęciem wydrukowanym za pomocą termoaktywnego tuszu. Gdy postawi się na nich zimną butelkę albo kufel, na twarzy kobiet i dzieci pojawiają się siniaki.
Ransomware na The Pirate Bay
29 kwietnia 2016, 08:54W ubiegłym tygodniu na najpopularniejszej na świecie witrynie z torrentami, The Pirate Bay, pojawiły się złośliwe reklamy. Próbowały one przekierować użytkownika na witrynę, na której zestaw hakerski narzędzi Magnitude usiłował wykorzystać dziury we Flash Playerze i Internet Explorerze
Armia rekrutuje graczy
12 kwietnia 2007, 12:12Amerykańska armia rozpoczyna poszukiwania rekrutów wśród... graczy komputerowych. Wojsko podpisało wartą 2 miliony dolarów umowę z serwisem Global Gaming League.
Ballmer: nie chcemy kupować hardware'u
22 kwietnia 2009, 14:17Niedawno media doniosły, że Oracle przejmie Suna. Transakcja zmieni rynek IT, dlatego też dziennikarze zaczęli się zastanawiać, czy nie powinniśmy się spodziewać podobnych wielkich przejęć.
Miliard na reklamę
18 października 2010, 17:06Jak dowiadujemy się z AllThingsDigital na reklamę Kinect i Windows Phone 7 Microsoft przeznaczył astronomiczną kwotę niemal miliarda dolarów. Kampania reklamowa obu produktów powinna ruszyć pełną parą już w ciągu najbliższych tygodni.
W przypadku marki my to nie to samo co ty i coś...
17 maja 2012, 11:45Wydawałoby się, że użycie w reklamie słowa "my" powinno działać tylko i wyłącznie pozytywnie, zwiększając poczucie bliskości i lojalności w stosunku do marki. Niestety, to nie do końca prawda, bo reakcja konsumentów zależy od początkowego stosunku do reklamowanego bytu. Jeśli związek nie był zbyt zażyły, tykanie, a właściwie "mykanie", jest postrzegane jako przekroczenie granic.
Chcą regulować e-papierosy
25 kwietnia 2014, 08:44Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) chce regulować elektroniczne papierosy. Tradycyjne są regulowane od dziesięcioleci, nie wolno sprzedawać ich nieletnim, na opakowaniach musi znajdować się ostrzeżenie. Tymczasem na rynku papierosów elektronicznych nie obowiązują takie ograniczenia
Google przetransferowało 16 miliardów euro do raju podatkowego
3 stycznia 2018, 11:07Z dokumentów złożonych przez Google'a w Holenderskiej Izbie Handlowej wynika, że w ubiegłym roku firma przetransferowała do raju podatkowego na Bermudach o 7% więcej środków, niż rok wcześniej. Dzięki temu przed opodatkowaniem uchroniono 15,9 miliarda euro.