Francja ukarała Google'a kolejną grzywną. Tym razem to 150 milionów euro
20 grudnia 2019, 11:42Francuski urząd ds. konkurencji nałożył na Google'a grzywnę w wysokości 150 milionów euro. Koncern został ukarany za zachowania antykonkurencyjne oraz niejasne zasady Google Ads.
Microsoft nie rezygnuje z Yahoo!
19 maja 2008, 10:47Microsoft opublikował oświadczenie, w którym informuje, że nadal jest zainteresowany transakcją z Yahoo!. Koncern z Redmond najwyraźniej postanowił skorzystać z faktu, że Carl Icahn chce doprowadzić do wymiany zarządu Yahoo!.
Finansowe motywy wyroku
14 kwietnia 2010, 10:38Sędzia Oscar Magi, który niedawno wydał wyroki skazujące menedżerów Google'a powiedział, że na jego decyzję w dużej mierze wpłynęły motywy finansowe. Sędzia uznał bowiem, że menedżerowie powinni zostać ukarani, gdyż firma zarabiała na reklamach wyświetlanych przy kontrowersyjnym klipie wideo.
Inwestorzy pozywają kierownictwo Google'a
5 września 2011, 11:03Dwóch inwestorów Google'a pozwało do sądu kierownictwo firmy, w tym prezesa Larry'ego Page'a i przewodniczącego zarządu Erica Schmidta. Inwestorom nie spodobało się zawarcie przez Google'a ugody z Departamentem Sprawiedliwości, w ramach której koncern zapłaci 500 milionów dolarów grzywny.
Skanowanie i czytanie...
13 marca 2013, 07:25Podziemna Biblioteka (Underground Library) to na razie projekt trojga studentów ze Szkoły Reklamy w Miami (Miami Ad School), ale niewykluczone, że ktoś go wcieli w życie. Max Pilwat, Keri Tan i Ferdi Rodriguez zauważyli, że nowojorską bibliotekę publiczną odwiedza coraz mniej osób, postanowili więc przekształcić ściany wagonów metra w wirtualną czytelnię.
Podatkowe oszczędności korporacji IT
14 grudnia 2015, 10:00Z raportu organizacji Citizens for Tax Justice dowiadujemy się, że amerykańskie korporacje IT oszczędzają dziesiątki miliardów dolarów dzięki optymalizacji podatkowej. Największe oszczędności zapewnia sobie Apple, które oficjalnie przetransferowało za granicę 181,1 miliarda USD
Seks i reklama
22 lutego 2007, 12:26Drogi reklamodawco, jeśli chcesz, by telewidz zapamiętał markę twoich towarów, unikaj nadawania spotów podczas programów naszpikowanych seksem. Okazuje się bowiem, że przy takim kontekście ludzie dużo rzadziej potrafią sobie przypomnieć, co było reklamowane, niż przy programie neutralnym.
Rusza Naukowe Forum Psychologiczne
17 lutego 2009, 11:04Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne wzięło na siebie ambitne zadanie propagowania najwyższych standardów uprawiania nauki, prowadzenia badań psychologicznych i publikowania ich wyników w zgodnie ze światowymi standardami. GPW zaprasza więc do udziału w Naukowym Forum Psychologicznym, którego opiekunem jest profesor Jan Strelau.
Porównanie Windows Phone 7 z iPhone'em
28 września 2010, 11:39W sieci krąży coraz więcej informacji na temat planowanej premiery systemy Windows Phone 7. Zainteresowanie nim jest o tyle zrozumiałe, że z jednej strony na rynku smartfonów może pojawić się poważny konkurent dla Apple'a i Google'a, a z drugiej - od reakcji klientów na Phone 7 zależeć może dalsza obecność Microsoftu na rynku urządzeń przenośnych.
Coraz mniej bezpłatnych treści w New York Times
20 marca 2012, 17:43The New York Times obniżył o połowę miesięczną liczbę artykułów, które użytkownik może przeczytać bezpłatnie. Od kwietnia nie trzeba będzie płacić za 10 pierwszych czytanych tekstów w miesiącu. W ten sposób wydawca NYT chce skłonić więcej osób do płacenia za treści.